lørdag 27. desember 2008

~Julekort 2008~



I år har jeg laga hjemmelaga julekort. Hele 21 stk*stolt*Jeg har jammen brukt masse masse tid på det da. Kort er vel ikke helt min greie. Liker mest å lage lo`er jeg. Men var artig å prøve noe nytt. Ble fornøyd til slutt også. Men noen brukte jeg nok litt mer tid på enn andre. Det kan man nok se også;pTil sammen så sendte vi ut 58 julekort i år. 21 av de ble altså hjemmeløagde;)Resten bestillte vi ferdige. + at vi hadde for lite, så jeg laga noe i full fart i fotoscape å bestillte det.Her er bilder av forsiden på alle julekorta jeg laga hvertfall. Synes noen av de faktisk ble finere inni. Men får ikke til å legge det ut, så forsiden får duge;)









































































Her er julekortet jeg laga i veldig full fart i fotoscape.
Og de vi bestillte ferdige så sånn ut














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar