lørdag 21. februar 2009

HURRA



Idag ble jeg en eier av silhouette!!!!!
Guud så gøy!! Har ønska meg denne såå lenge!!! Endelig!!!
Tuuusen takk Thomas!!!!! Verdens beste du<3


Her er et bilde av vidunderet:)
Gleeeder meg så til å begynne å bruke den!!!!!




Ellers så scrapper jeg endel for tiden.. Men vært litt liten tid til det i det siste siden vi har vært så masse på farten. Vært både i ålesund og i tønsberg. Godt å komme seg ut av hus da!Blitt tatt kjempemange fiine bilder også. gleder meg til å fremkalle å scrappe de!!:D


Vi har også kommt litt igang med nettbutikken vår. Venter på masse varer i posten. Så blir artig å se hvordan dette vil gå:) Synes det er veldig morro å holde på med sånnt hvertfall:-)

Får vel legge ut bilde av de 2 siste lo`ene jeg har laga da;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar