mandag 19. januar 2009

Hverdag igjen

ja, da var nok ei helg over da. Ikke skjedd det store denne helga heller..
Thomas har ordna litt rundt i huset her, ordna ved i massevis og passa gullklomopane når jeg har scrappa.
;)
Endelig kommt litt igang med scrapperiene mine. å det er godt! Holder jo også på med å lage nettbutikk(Thomas) så det er jo veldig spennende. Håper den vil gå bra da:)
Drømmen er jo å åpne min egen hobbybutikk. Men føler ikke jeg kan nok om scrapping til det helt enda. men kanskje en vakker dag?

Ellers så var Camilla Sofie 4 måneder igår. Tiden den fortsetter å gå den da. Tenk det er 4 måneder siden hun kom til verden! Helt rart hvor fort det har gått altså!
Vi koser oss masse med prinsessa vår. Og selvfølgelig med prinsen vår også:-)
Vi er heldige som har noen så perfekte unger:)


Idag er Sebastian i barnehagen, så da er ting litt roligere her i hus. Tenkte å få vaska stua og kjøkkenet idag. Få unna litt klesvask. og kanskje jeg også får tid til litt scrapping??*avhengig* ;p

Skulle også fått rydda scrapperommet. er fullstendig bomba der. stæsj overalt. skulle fått litt system i tinga mine ja!

Får komme meg igang med noe nå hvertfall.
Legger ved bilde av et par lo`er jeg laga i helga...






Og et par bilder av unga*skryte litt*












2 kommentarer:

  1. For noen søte Loer du har laget! Smelte!Og for noen herlige barn du har!

    SvarSlett
  2. Tusen Takk=)
    koselig med kommentar:D

    SvarSlett