onsdag 7. januar 2009

Jippiii nå skal det scrappest!!:D + en liten luring av sønn vi har;D


Sjekk hva postmannen hadde med seg til meg idag:D






Ikveld blir det nok litt scrapping igjen! klør i fingra etter å komme igang igjen nå!=)
Julekortproduksjonen min tok jo 1-2 måneder, så har ikke scrappa annet siden midten av november!! Så ikveld skal jeg kooose meg ja!=)






Ellers så er Sebastian hjemme fra barnehagen idag.. Var et sånnt snøkaos ute idag, så fikk vi litt dårlig tid også(Thomas måtte rekke jobben sin også så) Han sov jo så godt i senga si og, så lot han sove vi. Tok han inn i senga til meg når han våkna når klokka var 09. Så sovna vi begge litt... men når jeg våkna en halvtime seinere var det ingen Sebastian der! hjæælp...Ble litt småredd...men lille rampen hadde lista seg ut, tatt døra forsiktig igjen etterseg å tusla inn på vaskerommet. Der stod han å trykka på litt knapper. Det morsomme er jo at han klarte sette på ei vask!! haha...lo godt da... Han har jo vært veeldig fasinert over vaskemaskina lenge..å endeliig klarte han snike seg bort til den....hihihi.
Ellers så har vi leika oss masse idag... Her er bilde tatt idag av gogutten<3>


Og et skrytebilde av Camilla Sofie. Også tatt idag.
Blid og fornøyd som vanlig;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar