mandag 5. januar 2009

Litt fra oss igjen da

Idag har vi fått oss dusjkabinett! Endelig! Det har jammen vært etterlengta!=)
Kom diger trailer å leverte det på døra til oss idag=)
Så nå er det fullt kaos på badet vårt. Vil tippe det blir neste prosjekt her hos oss.
Thomas er så flink med alt til denne oppussinga vi styrer med! Dette er jo 3. året vi holder på å pusse opp. Blir vi aldri ferdig skal tro?;p
Begynner bli bra da. Vi har fått det fint=)
Skal etterhvert få lagt ut litt før og etter bilder:-) Er stoor forskjell!

Ellers så hadde Sebastian sin første dag i barnehagen igjen etter juleferie idag.
Han storkoser seg i barnehagen.
Å idag fikk mamma og pappa noe han har laga til oss:) *bilde kommer*
Er kjempestolt av gullgutten vår<3

Camilla Sofie har det også bra. Hun nærmer seg jo 4 måneder nå. Helt utrolig hvor fort den første tiden går altså. Skjer mye med utviklinga hennes. Tror det er like før hun begynner å le høyt også:) Skikkelig stas :)
Hun sover hele natta og er bare snill og grei:) Sier ifra når hun vil ha ny bleie, mat eller litt kos<3

Jeg går å venter litt på en liten scrappepakke jeg har bestillt. Klør veldig i fingra etter å sette igang med litt scrapping igjen. Men har enda ikke fått tid til noe iår. Men det kommer nok. Kanskje til helga? Gleder meg hvertfall til pakken jeg har bestillt kommer! Gleder meg som en unge! hihi

Jepps, det var litt fra oss i vaulen igjen da:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar